Μ.Θεοδωρίδου για θάνατο 68χρονης μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer: «Δεν ξέρουμε αν ευθύνεται το εμβόλιο…»

Ο θάνατος μιας 68χρονης γυναίκας στην Πέλλα λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό της με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer και χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα έχει προκαλέσει αίσθηση καθώς είναι ο πρώτος θάνατος που καταγράφεται στη χώρα μας μετά και τις δύο δόσεις από το σκεύασμα της συγκεκριμένης εταιρείας.

Αντίθετα η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου, δεν επιρρίπτει ευθύνες στο εμβόλιο, καθώς όπως είπε “δεν πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα καθώς δεν έχει γίνει η… νεκροψία.”

«Παρακινδυνευμένη είναι η οποιαδήποτε πρόβλεψη μέχρι να οριστικοποιηθεί η αιτία θανάτου της 68χρονης γυναίκας στην Πέλλα, που πέθανε λίγες ώρες μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης του εμβολίου της Pfizer», υποστήριξε η κ. Θεοδωρίδου κατά την διάρκεια της ενημέρωσης για την πορεία των εμβολιασμών στην Ελλάδα.

«Θα πρέπει να πω ότι η ενημέρωση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών γίνεται από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων και την Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης.

Το θλιβερό αυτό περιστατικό, και συλλυπούμαι την οικογένεια, είναι των τελευταίων 24ωρων.

Αύριο έχω πληροφορηθεί ότι θα γίνει η νεκροτομή. Επομένως το περιστατικό αυτό είναι υπό διερεύνηση. Μέχρι να συλλεχθούν όλα τα στοιχεία είναι παρακινδυνευμένο να υποστηρίξει κανείς το οτιδήποτε», είπε.

Ρωτήθηκε για τα self-test και τον κίνδυνο διασποράς εντός των οικογενειών από παιδιά που νοσούν λέγοντας.

«Τα θετικά self test, φαίνεται ότι είναι ένα χαμηλό ποσοστό, ένα 0,4%. Γενικά είναι όφελος για τις οικογένειες διότι τα παιδιά που βρέθηκαν θετικά οδηγούν στους γονείς που ή θα ταυτοποιηθούν αν έχουν μολυνθεί ή θα προφυλαχθούν για να μην μολυνθούν. Η προσφορά των self test είναι σημαντική και δεν χρειάζεται περαιτέρω έλεγχος».

Δύο σοβαρά περιστατικά στην Κρήτη μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Την ίδια ώρα στην Κρήτη δύο σοβαρά περιστατικά με σοβαρές παρενέργειες σημειώθηκαν μέσα σε λίγες ημέρες.

Ένας 59χρονος έπαθε πνευμονική εμβολή λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με το AstraZeneca, ενώ ένας 35χρονος εγχειρίστηκε σήμερα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, έχοντας παράλυση από θρόμβωση στο αριστερό του πόδι, μετά τον εμβολιασμό του πάλι με το ίδιο σκεύασμα.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Creta24, ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ, Γιώργος Χαλκιαδάκης, ο 35χρονος άνδρας εμφάνισε αρτηριακή θρόμβωση και εισήχθη επειγόντως στο χειρουργείο.

Η επέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο άνδρας παραμένει καλά στην υγεία του, ενώ γίνονται εξετάσεις και έρευνες για να φανεί εάν υπάρχει συσχέτιση με το εμβόλιο ή όχι.

Σε ότι αφορά τον 59χρονο ο ίδιος είπε:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
«Το πρώτο 24ωρο των συμπτωμάτων ένιωθα έντονο πόνο στο μπράτσο και λαχάνιασμα. Δεν υπήρχε καμία υποψία ότι για τον πόνο ευθύνεται το εμβόλιο. Το 2ο βράδυ ο έντονος πόνος συνεχίστηκε και απλώθηκε στα πλευρά, έτσι αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο» είπε ο 59χρονος και συνέχισε «μόλις έκανα αξονική, ο γιατρός είπε πως είμαι ένα βήμα πριν τον αιφνίδιο θάνατο, όχι μόνο υπήρχε θρόμβος, αλλά η αξονική έδειξε και πνευμονική εμβολή».

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More