Όλα στο πόδι! Εκπαιδευτική τηλεόραση με ορθογραφικά λάθη

Με ασυγχώρητα λάθη η πρεμιέρα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης

Κάθε άλλο παρά διευκόλυνε τη μαθησιακή διδασκαλία η εκπαιδευτική τηλεόραση, που έκανε χθες πρεμιέρα μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2, προκαλώντας ακόμη περισσότερα προβλήματα στους γονείς και τους μαθητές, που ακόμα «ψάχνονται» πώς θα βγάλουν άκρη με τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Το πρόγραμμα -αρχικά για τους μαθητές του δημοτικού- ξεκίνησε στις 10 το πρωί με επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης, Ιστορία Δ’ τάξης και Φυσική Ε’ τάξης.

Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο, καθώς φαίνεται ότι ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να αντικατασταθεί ικανοποιητικά η φυσική παρουσία του δασκάλου και επικράτησε σύγχυση, αφού τα μαθήματα για μία τάξη παρακολουθούσαν και οι μαθητές των υπολοίπων. Οι εκπαιδευτικοί φάνηκαν να μην είναι εξοικειωμένοι με την κάμερα και την τηλεοπτική μετάδοση των πληροφοριών, έτσι το αποτέλεσμα ήταν αφόρητα βαρετό και σε καμία περίπτωση δεν θα κρατούσε τους μαθητές «στο γυαλί», έχοντας μάλιστα κατά νου ότι κάνουν μάθημα.

Το «κλου» της πρεμιέρας της τηλεοπτικής διδασκαλίας ήταν και κάποια ορθογραφικά λάθη που «έβγαζαν… μάτι» στους τίτλους κατά τη διάρκεια του προγράμματος, κάτι που δείχνει ότι χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά για να υπάρξει ουσιαστική διδασκαλία.

«Φέρνουμε εις πέρας, βήμα βήμα, μέρα μέρα ένα πρωτοποριακό για τη χώρα μας εγχείρημα» δήλωσε σχετικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Όμως, η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική, τουλάχιστον στο ξεκίνημα. Την ίδια ώρα, χάος επικρατεί και στη διαδικτυακή διδασκαλία, καθώς η πρόσβαση στις πλατφόρμες είναι συχνά αδύνατη και αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να ακολουθούν ο καθένας δικούς του τρόπους για να έρθει σε επαφή με τους μαθητές, που υποτίθεται ότι όλοι έχουν πρόσβαση σε διαδίκτυο και ενημερωμένα προγράμματα στους υπολογιστές τους.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More